Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

Přeskočit na obsah Přejít na navigaci

2. 1. 2018

Chorvatsko láká na nový turistický spot

Chorvatské turistické sdružení představilo na veletrhu World Travel Market (WTA) v Londýně, který probíhal v listopadu 2017, nový spot: Croatia Full Of Life (Chorvatsko plné života). Po jeho shlédnutí byste se nejraději sbalili a vyrazili ihned na dovolenou

Chorvatsko láká na nový turistický spot
Chorvatsko láká na nový turistický spot

Chorvatské turistické sdružení představilo na veletrhu World Travel Market (WTA) v Londýně, který probíhal v listopadu 2017, nový spot: Croatia Full Of Life (Chorvatsko plné života). Veltrh byl opravdu velmi hojně zastoupen, zúčastnilo se ho 5000 vystavovatelů ze 190 zemí světa.

Turistické sdružení oslovilo do svého spotu 10 známých chorvatských sportovců a umělců. Říkáte si, proč jsou v turistickém propagačním spotu zrovna sportovci? Protože je zaměřen na rok 2018, kdy se bude odehrávat spousta důležitých sportovních událostí, tj. zimní olympijské hry v Koreji, mistrovství světa ve fotbale v Rusku a mistrovství házené v Chorvatsku.

Režie spotu se ujal chorvatský režisér Nevio Marasović a stál 700 000 kun. Z této částky si ani jeden z účinkujících nevzal za svou účast honorář. Proto na dobročinné účely poputuje 500 000 kun.

Známí chorvatští sportovci a umělci ve spotu představují ta nejkrásnější místa země, úžasnou přírodu a zajímavou kulturu. To však není všechno. Slavné osobnosti vám doporučují, co rozhodně nesmíte minout, kam se podívat a jak aktivně svou dovolenou strávit.

Ve spotu uvidíte zaplněnou velkolepou arénu v  Pule při pořádání koncertu, navštívíte krásné národní parky, poplujete lodí mezi ostrovy, zavítáte na venkov, polezete po skalách, vypravíte se do hor a do historických měst, jako je ZadarDubrovník nebo Pula, ale nevynecháte ani hlavní město, Zagreb.

Reklamní spot, který se mimochodem velmi podařil, ukazuje Chorvatsko v těch nejkrásnějších barvách. Po jeho shlédnutí byste se nejraději sbalili a vyrazili ihned na dovolenou. Klip, který vás láká do Chorvatska můžete vidět na youtube.


Podobné články: